بلاگ

ترک کروکودیل | برترین مرکز درمان مواد مخدر کروکودیل | خانه سپید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

ترک کروکودیل

یکی از کشنده ترین مواد مخدر در جهان ، ماده مخدری به نام کروکودیل است که جزء جدیدترین مواد مخدر محسوب می گردد و اثر گذاری و اعتیاد این ماده 20 برابر بیشتر از مرفین و 5 برابر از هروئین قوی تر می باشد . این ماده خطرناک در اوایل توسط کشور آمریکا و سوئیس تحت عنوان داروی ترک اعتیاد استفاده می شده است که با پی بردن به عوارض خطرناک آن این ماده کنار گذاشته شد ، ولی متاسفانه توسط سودجویان و قاچاقچیان ، مجددا در روسیه تولید و بعد از آن در آسیای شرقی و اروپای غربی بخصوص آلمان به صورت وسیعی تولید و عرضه گردید . اسامی مختلف آن دزد مرفین ، کروکودیلو گوشتخوار است و مواد بکار گرفته شده در ساخت آن کدئین ، بنزین ، تینر ، ید ، اسید کلریک ، فسفر قرمز می باشد که به علت تاثیر ماده بر روی مصرف کننده که ابتدا سیستم ایمنی وی را از بین می برد و آسیبی که به بافتهای پوست می رساند و یکسری ناهمواری هایی بر روی بدن ایجاد می کند همانند پوست تمساح یا همان کروکودیل معرفیت پیدا کرده است .


کروکودیل چگونه مادها ی می باشد ؟

این ماده از نظر خواص شیمیایی و اعتیاد آور شبیه هروئین است اما خواص نشئه کنندگی و ضد دردی قوی تر است . به طور ساده می توان گفت کروکودیل ماده مخدر سخت و شدیدا اعتیاد آور می باشد . و همچنین این ماده تاثیرات مخربی روی مغز داشته و باعث تخریب آن می شود همچنین فرد معتاد به خطرناک ترین ماده مخدر جهان ، قدرت راه رفتن و صحبت کردن را نیز از دست می دهد .

اطلاعات بیشتر
ترک کردن مواد مخدر در جوانان و نوجوانان

روشهای مصرف مواد مخدر کروکودیل :

1. خوراکی
2 . با توجه به شباهت این ماده به کراک همانند کراک یه صورت تدخینی مورد استفاده قرار می گیرد .
3 . با اسیدی نمودن آن از روش تزریق نیز استفاده می کنند ( تزریق در جریان خون )
دلایل شیوع یکباره این ماده :
کم هزینه بودن آن ( قیمت کروکودیل سه برابر کمتر از هروئین می باشد . )
مدت تاثیر گذاری آن بسیار کم تر از هروئین و در حدود 90 دقیقه است . ( تاثیرات تسکین و آرامبخش بسیار سریع و قدرتمندی دارد و این تاثیرات موقتی و زودگذر می باشد )
راحتی دستیابی به مواد تشکیل دهنده آن
علایم استفاده از کروکودیل :
1. سبز رنگ شدن بدن به مانند تمساح و حیوان کروکودیل
2 . تعضیف سیستم ایمنی بدن
3 . ایجاد زخم ، دمل های چرکین وقانقاریا در پوست ( بافت پوست را تخریب می کند )
4 . خون مسموم می شود
5 . ترکیبات سمی موجود در کروکودیل مانند متامفتامین استخوان فک و دندانها را از بین می برد .
6 . وقتی ماده مخدر کروکودیل از طریق تزریق وارد رگ مصرف کننده می شود بدلیل حل نشدن کامل در خون به صورت توده در می آید و تخریب جزئی بافت بدن ، از همان نواحی تزریق ماده آغاز می شود .
7 . مرگ در کمتر از یکسال بعد از مصرف

عوارض استفاده و اعتیادمواد مخدر کروکودیل

استفاده کنندگان این ماده مهلک با دفعات استفاده پایین ، خیلی سریع به آن اعتیاد پیدا کرده و عوارض اعتیاد در یکماه اول دیده می شود ، مشتقات خطرناک تشکیل دهنده آن با توجه به اسیدی بودن خیلی سریع روی بافتهای بدن آسیب رسانده و باعث فرسودگی بافتها شده ، پوست بدن به رنگ سبز در می آید و به سرعت باعث پوسیدگی کامل پوست و گوشت بدن شده و تاثیر مستقیم برروی استخوانهای می گذارد .
افرادی که مدت زیادی این ماده مخدر را استفاده می کنند به مرور زمان اعضای بدن خود را از دست می دهند و به علت اثر گذاری مستقیم بر روی مغز و تخریب آن ، قدرت راه رفتن و صحبت کردن را نیز به مرور از دست خواهند داد . و لازم به ذکر است عوارض پوستی این بیماری قابل درمان نیست یا درمان بسیار سختی دارد . چون اگر عفونت ها رگهای پوست را از بین ببرد دارو به راحتی به این ضایعات نمی رسد . به این ترتیب فردی که آن را استفاده می کند با خودش فکر می کند اگر عفونتی هم ایجاد شد می تواند درمانش کند ، غافل از اینکه نابودی شریانها مانع از رسیدن دارو به محل عفونت می شود .

اطلاعات بیشتر
اعتیاد چه تاثیری بر مغز می گذارد ؟

آیا اعتیاد به مواد مخدر کروکودیل درمان دارد ؟

از آنجا که درمان کروکودیل سخت است افراد نباید از این مواد کشنده استفاده کنند چون خودشان را به دردسر بزرگی می اندازند . از سویی دیگر این ماده بین افرادی که فشارخون بالا دارند یا به بیماری قلبی مبتلا هستند به طور حتم و در فاصله ای نه چندان دور آنها را به مرگ نزدیک تر می کند . مسئله اصلی این است که حتی افراد سالم هم با استفاده از این ماده خیلی زود دچار مشکل می شوند .
با تو جه به خواصی که این ماده دارد و شبیه مرفین است از نظر درمانی شبیه هروئین است ولی جدیت بیشتر و اراده قوی تری در درمان نیاز دارد و همکاری بیمار با کادر درمان مجرب در درمان بسیار تعیین کننده می باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonمشاوره رایگان